Η ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΚΑΙ 

Η ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΑΓΙΩΝ ΘΕΟΔΩΡΩΝ 

ΝΙΩΘΟΥΜΕ ΒΑΘΙΑ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΕ ΑΡΙΣΤΑ 10 ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ 

ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

ΠΑΡΑΘΕΤΟΥΜΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ Η ΥΠΕΥΘΥΝΗ

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ




 Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης του Έργου της Σχολικής Μονάδας 

Α. ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

 Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία

 Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση (Αξιολόγηση: 10) Εξαιρετική η αποτίμηση του άξονα.

 Σχολική διαρροή - φοίτηση (Αξιολόγηση: 10) Εξαιρετική η αποτίμηση του άξονα. 

Σχέσεις μεταξύ μαθητών / μαθητριών (Αξιολόγηση: 10) Εξαιρετική η αποτίμηση του άξονα. 

Σχέσεις μεταξύ μαθητών / μαθητριών και εκπαιδευτικών (Αξιολόγηση: 10) Εξαιρετική η αποτίμηση του άξονα.

 Σχέσεις σχολείου - οικογένειας (Αξιολόγηση: 10) Εξαιρετική η αποτίμηση του άξονα. 

Διοικητική λειτουργία Ηγεσία - Οργάνωση και διοίκηση της σχολικής μονάδας (Αξιολόγηση: 10) Εξαιρετική η αποτίμηση του άξονα.

 Σχολείο και κοινότητα (Αξιολόγηση: 10) Εξαιρετική η αποτίμηση του άξονα.

 Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές δράσεις (Αξιολόγηση: 10) Εξαιρετική η αποτίμηση του άξονα. 

Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα (Αξιολόγηση: 9) Ο άξονας δεν αποτιμήθηκε αριθμητικά από τον Σύλλογο Διδασκόντων για τους λόγους που αναφέρει η έκθεση εσωτερικής αξιολόγησης.  Η αιτιολογία γίνεται αποδεκτή από την ΣΕΕ. Ωστόσο, χρειάζεται να βελτιωθεί στο μέλλον και αυτός ο άξονας. 

Β. ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ 

Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία

 Θετικά σημεία Διαπιστώνεται η εφαρμογή καινοτόμων διδακτικών πρακτικών και η ενίσχυση ήπιων και ψηφιακών δεξιοτήτων μαθητών/-τριών και η συμμετοχή σε σχολικούς διαγωνισμούς. Διαπιστώνεται η διαμόρφωση κλίματος αλληλοσεβασμού, εμπιστοσύνης και σεβασμού της διαφορετικότητας και η επιτυχημένη  πρόληψη εντάσεων και συγκρούσεων . Διαπιστώνεται η καλλιέργεια κλίματος σεβασμού και εμπιστοσύνης μεταξύ μαθητών/-τριών και εκπαιδευτικών και η υποστήριξη και ενίσχυση της συνεργασίας μαθητών/-τριών και εκπαιδευτικών. Διαπιστώνεται η επιτυχημένη ανάπτυξη διαύλων επικοινωνίας και την ενίσχυση της συνεργασίας σχολείου – οικογένειας. Σημεία προς βελτίωση Περαιτέρω ενίσχυση της λειτουργίας μέσω των σχετικών αξόνων. Προτάσεις προς βελτίωση Προτείνεται η ευρύτερη εφαρμογή καινοτόμων διδακτικών πρακτικών, η ενασχόληση των μαθητών/τριών με ομίλους, σχολικές δραστηριότητες, και προγράμματα, η εφαρμογή πρακτικών διαφοροποιημένης μάθησης και η υποστήριξη ένταξης ευάλωτων ομάδων μαθητών/-τριών και μαθητών/-τριών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Προτείνεται να γίνουν δράσεις που θα συνδέσουν την εκπαίδευση με την αγορά εργασίας σε συνεργασία με φορείς και με τον Σύλλογο Γονέων καθώς και ενέργειες για την ομαλή προσαρμογή των μαθητών/τριών στο σχολικό περιβάλλον.  Στο πλαίσιο της πρόληψης και αντιμετώπιση σχολικής βίας και εκφοβισμού, προτείνεται η συμμετοχή μαθητών/τριών σε βιωματικά επιμορφωτικά προγράμματα και η ενεργός συμμετοχή τους σε καλλιτεχνικές δράσεις του σχολείου με σχετική θεματολογία.  Τέλος, προτείνεται να σχεδιαστούν δράσεις σε συνεργασία με φορείς  για την ενεργό εμπλοκή και των γονέων. Σχεδιασμός και υλοποίηση/ συμμετοχή σε επιμορφωτικά βιωματικά εργαστήρια σχετικά την διαμόρφωση εποικοδομητικών σχέσεων μεταξύ εκπαιδευτικών-μαθητών/τριών σε συνεργασία με εξωσχολικούς φορείς Προτείνεται να επιδιωχθεί η συστηματική δια ζώσης επαφή με τους γονείς -εφόσον οι συνθήκες το επιτρέπουν- και η υποστήριξη δράσεων ενημέρωσης γονέων/κηδεμόνων για θέματα κοινού ενδιαφέροντος 

Διοικητική λειτουργία 

Θετικά σημεία Διαπιστώνεται η σαφής στοχοθεσία και η αξιοποίηση του προσωπικού  σε αυτή την κατεύθυνση,  η ορθολογική κατανομή και διαχείριση των πόρων για την αξιοποίηση και τον εκσυγχρονισμό των σχολικών χώρων και η διασφάλιση της εφαρμογής του σχολικού κανονισμού, η προστασία, η αξιοποίηση και ο εκσυγχρονισμός σχολικών χώρων – υποδομών. Διαπιστώθηκε η ανάληψη πρωτοβουλιών προκειμένου το σχολείο να συμμετάσχει σε δίκτυα σχολείων, η οργάνωση ενδοσχολικών επιμορφώσεων και δράσεων σε συνεργασία με άλλα σχολεία. η επίτευξη συνεργασιών με φορείς και η υλοποίηση δράσεων προκειμένου να επιτευχθεί η εξωστρέφεια του σχολείου προς την κοινότητα. Σημεία προς βελτίωση Περαιτέρω ενίσχυση της λειτουργίας μέσω των σχετικών αξόνων. Προτάσεις προς βελτίωση Ενίσχυση σχέσεων και επιδίωξη συνεργασιών με φορείς Ενίσχυση της εξωστρέφειας του σχολέιου με τη διάχυση καλών πρακτικών. 

Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών Θετικά σημεία Διαπιστώθηκε η συμμετοχή σε ενδοσχολικές επιμορφώσεις και επιμορφώσεις σε συνεργασία με φορείς και δίκτυα σχολείων. Σημεία προς βελτίωση Σχεδιασμός και υλοποίηση εθνικών και Ευρωπαϊκών προγραμμάτων. Προτάσεις προς βελτίωση Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές δράσεις: Προτείνεται να επιδιωχθεί στο μέλλον ο σχεδιασμός και υλοποίηση επιμορφωτικών δράσεων με τη μορφή της ετεροπαρατήρησης. Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα: Συνεργασία με αρμόδιους φορείς για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση προγραμμάτων μικρής εμβέλειας, π.χ. etwinning, σε σύνδεση με τους μαθησιακούς στόχους των διαφόρων διδακτικών αντικειμένων. Δημιουργία δικτύων με τα σχολεία όπου μετακινουνται οι εκπαιδευτικοί  για την από κοινού υλοποίηση προγραμμάτων. Ανάληψη κεντρικού ρόλου από τους/τις μόνιμους/ες εκπαιδευτικούς του σχολείου προκειμένου  να συμμετάσχει το σχολείο σε ευρωπαϊκό πρόγραμμα και δημιουργία ομάδας υποστήριξης του προγράμματος από τους εκάστοτε εκπαιδευτικούς που στελεχώνουν τον ΣΔ.