ΜΑΘΗΜΑ: ΧΗΜΕΙΑ
ΤΑΞΗ: Α (η εξεταστέα ύλη έχει καθοριστεί από το υπουργείο)
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ: Γ. Λαζαρίδης
ΤΑΞΗ: Α (η εξεταστέα ύλη έχει καθοριστεί από το υπουργείο)
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ: Γ. Λαζαρίδης
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1: ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ 1.3. «Δομικά σωματίδια της ύλης – Δομή του ατόμου – Ατομικός
αριθμός – Μαζικός αριθμός – Ισότοπα»
1.5. «Ταξινόμηση της ύλης –
Διαλύματα – Περιεκτικότητες διαλυμάτων – Διαλυτότητα» Εργαστηριακή άσκηση:
«Παράγοντες που επηρεάζουν την ταχύτητα
διάλυσης».
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2: ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ – ΔΕΣΜΟΙ
2.1 «Ηλεκτρονική δομή των
ατόμων»
2.2 «Κατάταξη των στοιχείων
(Περιοδικός Πίνακας). Χρησιμότητα του Περιοδικού Πίνακα»
2.3 «Γενικά για το χημικό
δεσμό. – Παράγοντες που καθορίζουν τη χημική συμπεριφορά του ατόμου. Είδη
χημικών δεσμών»
2.4 «Η γλώσσα της
Χημείας-Αριθμός οξείδωσης-Γραφή τύπων και εισαγωγή στην ονοματολογία των
ενώσεων»
Εργαστηριακή άσκηση:
«Πυροχημική ανίχνευση μετάλλων»
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3: ΧΗΜΙΚΕΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ
3.1 «Χημικές αντιδράσεις»
Εργαστηριακή άσκηση:
«Χημικές αντιδράσεις και ποιοτική ανάλυση
ιόντων».
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4: ΣΤΟΙΧΕΙΟΜΕΤΡΙΑ
4.1 «Βασικές έννοιες για τους
χημικούς υπολογισμούς: σχετική ατομική μάζα, σχετική μοριακή μάζα, mol, αριθμός
Avogadro, γραμμομοριακός όγκος»
4.2 «Καταστατική εξίσωση των
αερίων»
4.3 «Συγκέντρωση διαλύματος –
αραίωση, ανάμειξη διαλυμάτων»
4.4 «Στοιχειομετρικοί
υπολογισμοί»
Εκτός από τις υποενότητες:
• « 1.Ασκήσεις στις
οποίες η ουσία που δίνεται ή ζητείται δεν είναι καθαρή» (σελ. 125-126)
ΟΧΙ
• « 2.Ασκήσεις στις
οποίες δίνονται οι ποσότητες δύο αντιδρώντων ουσιών» (σελ. 126-127) ΟΧΙ
• « 3.Ασκήσεις με
διαδοχικές αντιδράσεις» (σελ. 127-129) ΟΧΙ
Εργαστηριακή άσκηση:
«Παρασκευή διαλύματος ορισμένης συγκέντρωσης –
αραίωση διαλυμάτων».
ΜΑΘΗΜΑ: ΧΗΜΕΙΑ γενικής παιδείας
ΤΑΞΗ: Β
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ: Γ. Λαζαρίδης
ΤΑΞΗ: Β
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ: Γ. Λαζαρίδης
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1
Παράγραφοι:
1.1 (σελίδες 9-13)
1.2 (σελίδα 14)
1.3 (σελίδες 15-16, 18-20)
1.4 (σελίδες 21-22)
1.5 (σελίδες 24-27) (εκτός από «Προέλευση-Παρασκευές» σελ. 23-24)
1.6 (σελίδες 30-32) (εκτός από «Παρασκευές ακετυλενίου» σελ. 30-31)
1.8 (σελίδες 37-41)
Παράγραφοι:
1.1 (σελίδες 9-13)
1.2 (σελίδα 14)
1.3 (σελίδες 15-16, 18-20)
1.4 (σελίδες 21-22)
1.5 (σελίδες 24-27) (εκτός από «Προέλευση-Παρασκευές» σελ. 23-24)
1.6 (σελίδες 30-32) (εκτός από «Παρασκευές ακετυλενίου» σελ. 30-31)
1.8 (σελίδες 37-41)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2
Παράγραφοι:
2.1 (σελίδες 58-59)
2.2 (σελίδες 60-64) (εκτός από «Ειδικές μέθοδοι παρασκευής μεθανόλης» σελ. 57)
Παράγραφοι:
2.1 (σελίδες 58-59)
2.2 (σελίδες 60-64) (εκτός από «Ειδικές μέθοδοι παρασκευής μεθανόλης» σελ. 57)
ΜΑΘΗΜΑ: ΧΗΜΕΙΑ θετικής κατεύθυνσης
ΤΑΞΗ: Β
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ: Γ. Λαζαρίδης
ΤΑΞΗ: Β
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ: Γ. Λαζαρίδης
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2
Παράγραφοι:
2.1 (σελίδες 54-56)
2.2 (σελίδες 60-63) (στη σελίδα 60 από «Νόμοι Θερμοχημείας» και κάτω)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3
Παράγραφοι:
3.1 (σελίδες 77-82)
3.2 (σελίδες 83-88)
3.3 (σελίδες 89-90)
Παράγραφοι:
2.1 (σελίδες 54-56)
2.2 (σελίδες 60-63) (στη σελίδα 60 από «Νόμοι Θερμοχημείας» και κάτω)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3
Παράγραφοι:
3.1 (σελίδες 77-82)
3.2 (σελίδες 83-88)
3.3 (σελίδες 89-90)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ
4
Παράγραφοι:
4.1 (σελίδες
110-115)
4.2 (σελίδες 115-119)
4.3 (σελίδες 119-129 εκτός του «Κινητική απόδειξη του νόμου χημικής ισορροπίας» σελ.120)
4.2 (σελίδες 115-119)
4.3 (σελίδες 119-129 εκτός του «Κινητική απόδειξη του νόμου χημικής ισορροπίας» σελ.120)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5
Παράγραφοι
5.2 (σελίδες
150 -155)
ΜΑΘΗΜΑ: ΒΙΟΛΟΓΙΑ γενικής παιδείας
ΤΑΞΗ: Β
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ: Γ. Λαζαρίδης
ΤΑΞΗ: Β
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ: Γ. Λαζαρίδης
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1
Παράγραφοι:
1.2 (σελίδες 22-33)
Παράγραφοι:
1.2 (σελίδες 22-33)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2
Παράγραφοι:
2.3 (σελίδες 58-65)
Παράγραφοι:
2.3 (σελίδες 58-65)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3
Παράγραφοι:
3.2 (σελίδα 84)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4
Παράγραφοι:
4.2 (σελίδες 123-129) (στη σελίδα 123 από το «Αντιγραφή του DNA» και κάτω)
Παράγραφοι:
3.2 (σελίδα 84)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4
Παράγραφοι:
4.2 (σελίδες 123-129) (στη σελίδα 123 από το «Αντιγραφή του DNA» και κάτω)
ΜΑΘΗΜΑ: ΒΙΟΛΟΓΙΑ γενικής παιδείας
ΤΑΞΗ: Γ (ενδοσχολικά εξεταζόμενοι)
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ: Γ. Λαζαρίδης
ΤΑΞΗ: Γ (ενδοσχολικά εξεταζόμενοι)
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ: Γ. Λαζαρίδης
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1
Παράγραφοι:
1.2 (σελίδες 11-14, 18, 23-26)
1.3 (σελίδες 31-40, 47-49 εκτός της παραγράφου 1.3.3 της σελίδας 40)
Παράγραφοι:
1.2 (σελίδες 11-14, 18, 23-26)
1.3 (σελίδες 31-40, 47-49 εκτός της παραγράφου 1.3.3 της σελίδας 40)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2
Παράγραφοι:
2.1 (σελίδες 69-74)
2.2 (σελίδες 75-77)
2.4 (σελίδες 103 -107)
Παράγραφοι:
2.1 (σελίδες 69-74)
2.2 (σελίδες 75-77)
2.4 (σελίδες 103 -107)
ΦΥΣΙΚΗ Α΄ ΤΑΞΗ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΓΕΛ
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ
(σελ. 14 – 32)Εργαστηριακή άσκηση : Μέτρηση μήκους, χρόνου, μάζας
1.1 ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΗ ΚΙΝΗΣΗ (σελ. 33 – 71)
1.1.1 έως 1.1.9
Εργαστηριακή άσκηση: Μελέτη ευθύγραμμης ομαλά επιταχυνόμενης κίνησης
Ερωτήσεις, Ασκήσεις - Προβλήματα
1.2 ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΣΕ ΜΙΑ ΔΙΑΣΤΑΣΗ (σελ. 72 – 108)
1.2.1 έως 1.2.8
Ερωτήσεις, Ασκήσεις - Προβλήματα
1.3 ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ (σελ. 109 – 116 και 120 - 123)
1.3.1 έως 1.3.4,
1.3.7
Ερωτήσεις, Ασκήσεις - Προβλήματα
2.1 ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ (σελ. 161 –170 και 172 - 174 και 178 - 179)
2.1.1 έως 2.1.3 εκτός από τη σελίδα 170 «Η δυναμική ενέργεια U …» έως τη σελίδα 172 «…διαφορές των δυναμικών ενεργειών»,
2.1.4 εκτός από τη σελίδα 174 «Ποσοτικά η διατήρηση …» έως τη σχέση (3),
2.1.6
Εργαστηριακή άσκηση: Μελέτη και έλεγχος της διατήρησης της μηχανικής ενέργειας στην ελεύθερη πτώση
Ερωτήσεις, Ασκήσεις - Προβλήματα
ΦΥΣΙΚΗ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Β΄ ΤΑΞΗ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ
ΓΕΛ
Κεφάλαιο 1: 1.1,
1.2 και 1.3Κεφάλαιο 2: 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5, 2.6 και 2.7
Κεφάλαιο 3: 3.1, 3.2, 3.4 και 3.5
Κεφάλαιο 4: 4.1, 4.2 και 4.3
ΦΥΣΙΚΗ ΘΕΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ Β΄
ΤΑΞΗ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΓΕΛ
Κεφάλαιο 1: 1.1,
1.2, 1.3, 1.4 και 1.5Κεφάλαιο 2: 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5, 2.6, 2.7, 2.8, 2.9, 2.10, 2.11, 2.12 και 2.13
Κεφάλαιο 3: 3.8
Κεφάλαιο 4: 4.7 και 4.8
Κεφάλαιο 5: 5.1 και 5.2
ΦΥΣΙΚΗ ΘΕΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ Γ΄
ΤΑΞΗ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΓΕΛ (ενδοσχολικά εξεταζόμενοι)
1. ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ – ΜΗΧΑΝΙΚΕΣ ΤΑΛΑΝΤΩΣΕΙΣ
1-1 Εισαγωγή.
1-2 Περιοδικά φαινόμενα.
1-3 Απλή αρμονική ταλάντωση.
1-4 Ηλεκτρικές ταλαντώσεις.
1-5 Φθίνουσες ταλαντώσεις.
1-6 Εξαναγκασμένες ταλαντώσεις.
1-7 Σύνθεση ταλαντώσεων.
1-2 Περιοδικά φαινόμενα.
1-3 Απλή αρμονική ταλάντωση.
1-4 Ηλεκτρικές ταλαντώσεις.
1-5 Φθίνουσες ταλαντώσεις.
1-6 Εξαναγκασμένες ταλαντώσεις.
1-7 Σύνθεση ταλαντώσεων.
2. ΚΥΜΑΤΑ
2-1 Εισαγωγή.
2-2 Μηχανικά κύματα.
2-3 Επαλληλία ή υπέρθεση κυμάτων.
2-4 Συμβολή δύο κυμάτων στην επιφάνεια υγρού.
2-5 Στάσιμα κύματα.
2-6 Παραγωγή ηλεκτρομαγνητικών κυμάτων.
2-8 Το φάσμα της ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας.
2-9 Ανάκλαση και διάθλαση.
2-10 Ολική ανάκλαση.
2-2 Μηχανικά κύματα.
2-3 Επαλληλία ή υπέρθεση κυμάτων.
2-4 Συμβολή δύο κυμάτων στην επιφάνεια υγρού.
2-5 Στάσιμα κύματα.
2-6 Παραγωγή ηλεκτρομαγνητικών κυμάτων.
2-8 Το φάσμα της ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας.
2-9 Ανάκλαση και διάθλαση.
2-10 Ολική ανάκλαση.
5. ΚΡΟΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ
5-1 Εισαγωγή.
5-2 Κρούσεις.
5-3 Κεντρική ελαστική κρούση δύο σφαιρών.
5-4 Ελαστική κρούση σώματος με άλλο ακίνητο πολύ μεγάλης μάζας.
5-9 Φαινόμενο Doppler.
5-2 Κρούσεις.
5-3 Κεντρική ελαστική κρούση δύο σφαιρών.
5-4 Ελαστική κρούση σώματος με άλλο ακίνητο πολύ μεγάλης μάζας.
5-9 Φαινόμενο Doppler.
ΦΥΣΙΚΗ
ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Γ΄ ΤΑΞΗ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΓΕΛ (ενδοσχολικά εξεταζόμενοι)
1.1 Η φύση του φωτός.
1.3 Μήκος κύματος και συχνότητα του φωτός κατά τη διάδοσή του.
2. ΑΤΟΜΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ
2.1 Ενέργεια του ηλεκτρονίου στο άτομο του υδρογόνου.
2.2 Διακριτές ενεργειακές στάθμες.
2.3 Μηχανισμός παραγωγής και απορρόφησης φωτονίων.
2.4 Ακτίνες Χ.
3. ΠΥΡΗΝΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ
3.3 Η ραδιενέργεια. (Εκτός της υποπαραγράφου: Ρυθμοί διάσπασης - Χρόνος υποδιπλασιασμού. Σελ.87-88)
Σημείωση
Τα θέματα που αναφέρονται στο βιβλίο με έγχρωμο φόντο (πράσινο) δεν αποτελούν εξεταστέα - διδακτέα ύλη.