Παρακάτω θα βρείτε την Ύλη των Εξετάσεων σε ΟΛΑ τα Μαθήματα του Λυκείου.
Ψάξτε για το μάθημα που σας ενδιαφέρει με προσοχή σε ΟΛΑ τα σημεία της ανάρτησης.
Η ανάρτηση θα βρίσκεται σε συνεχή εξέλιξη.
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!
ΥΛΗ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΜΑΪΟΥ-ΙΟΥΝΙΟΥ 2014
2. Βασικές Έννοιες Αλγορίθμων
2.1 Τι είναι αλγόριθμος.
2.3 Περιγραφή και αναπαράσταση αλγορίθμων.
2.4 Βασικές συνιστώσες/ εντολές ενός αλγορίθμου.
2.4.1 Δομή ακολουθίας.
2.4.2 Δομή Επιλογής.
2.4.3 Διαδικασίες πολλαπλών επιλογών (αφαιρείται η τελευταία πρόταση της σελ. 36 "Αν οι
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΒΙΒΛΙΟΥ : Σελίδες 4 - 5.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 – Οι μεταβολές ως χαρακτηριστικό γνώρισμα της τεχνολογίας επικοινωνιών
Σελίδες 22 - 39
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 – Οι επιπτώσεις της τεχνολογίας επικοινωνιών
Σελίδες 40 – 55
ΥΛΗ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ MAIOY-ΙΟΥΝΙΟΥ 2014
Από το βιβλίο «Εφαρμογές Πληροφορικής Υπολογιστών Α΄, Β΄ / Γ΄ Ενιαίου Λυκείου»
ΚΟΥΤΜΟΥ ΕΥΣΤ. ΠΕ17.01
ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΩΝ ΕΞΕΤΕΣΕΩΝ Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ
Ο καθηγητής
9Ο ΚΕΦ.: Σελίδες 139 έως 140, 147 εως 154, 159 έως 168
10Ο ΚΕΦ. : Σελίδες 171 έως 174 (μέχρι το τέλος της πρώτης παραγράφου της σελίδας 174), 180 ως 189
11Ο ΚΕΦ. : Σελίδες 191 έως 192
3Ο ΚΕΦ. : Σελίδες 43 έως 52, 59 έως 69
12Ο ΚΕΦ. : Σελίδες 203 έως 205, 208 έως 213, 217 έως 227
7Ο ΚΕΦ. : Σελίδες 111, 114 (μόνο την παράγραφο «Μυελός των οστών » της σελίδας 114), 117 έως 119 (όχι τα μέρη του σκελετού)
ΜΑΘΗΜΑ: ΦΥΣΙΚΗ
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ: Γ. Λεοντακιανάκος
Εργαστηριακή άσκηση : Μέτρηση μήκους, χρόνου, μάζας
1.1 ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΗ ΚΙΝΗΣΗ (σελ. 33 – 71)
1.1.1 έως 1.1.9
Εργαστηριακή άσκηση: Μελέτη ευθύγραμμης ομαλά επιταχυνόμενης κίνησης
Ερωτήσεις, Ασκήσεις - Προβλήματα
1.2 ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΣΕ ΜΙΑ ΔΙΑΣΤΑΣΗ (σελ. 72 – 108)
1.2.1 έως 1.2.8
Ερωτήσεις, Ασκήσεις - Προβλήματα
1.3 ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ (σελ. 109 – 116 και 120 - 123)
1.3.1 έως 1.3.4,
1.3.7
Ερωτήσεις, Ασκήσεις - Προβλήματα
2.1 ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ (σελ. 161 –170 και 172 - 174 και 178 - 179)
2.1.1 έως 2.1.3 εκτός από τη σελίδα 170 «Η δυναμική ενέργεια U …» έως τη σελίδα 172 «…διαφορές των δυναμικών ενεργειών»,
2.1.4 εκτός από τη σελίδα 174 «Ποσοτικά η διατήρηση …» έως τη σχέση (3),
2.1.6
Εργαστηριακή άσκηση: Μελέτη και έλεγχος της διατήρησης της μηχανικής ενέργειας στην ελεύθερη πτώση
Ερωτήσεις, Ασκήσεις - Προβλήματα
Κεφάλαιο 2: 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5, 2.6 και 2.7
Κεφάλαιο 3: 3.1, 3.2, 3.4 και 3.5
Κεφάλαιο 4: 4.1, 4.2 και 4.3
Κεφάλαιο 2: 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5, 2.6, 2.7, 2.8, 2.9, 2.10, 2.11, 2.12 και 2.13
Κεφάλαιο 3: 3.8
Κεφάλαιο 4: 4.7 και 4.8
Κεφάλαιο 5: 5.1 και 5.2
1. ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ – ΜΗΧΑΝΙΚΕΣ ΤΑΛΑΝΤΩΣΕΙΣ
2. ΚΥΜΑΤΑ
5. ΚΡΟΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ
1. ΤΟ ΦΩΣ
1.1 Η φύση του φωτός.
1.3 Μήκος κύματος και συχνότητα του φωτός κατά τη διάδοσή του.
2. ΑΤΟΜΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ
2.1 Ενέργεια του ηλεκτρονίου στο άτομο του υδρογόνου.
2.2 Διακριτές ενεργειακές στάθμες.
2.3 Μηχανισμός παραγωγής και απορρόφησης φωτονίων.
2.4 Ακτίνες Χ.
3. ΠΥΡΗΝΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ
3.3 Η ραδιενέργεια. (Εκτός της υποπαραγράφου: Ρυθμοί διάσπασης - Χρόνος υποδιπλασιασμού. Σελ.87-88)
Σημείωση
Τα θέματα που αναφέρονται στο βιβλίο με έγχρωμο φόντο (πράσινο) δεν αποτελούν εξεταστέα - διδακτέα ύλη.
Ψάξτε για το μάθημα που σας ενδιαφέρει με προσοχή σε ΟΛΑ τα σημεία της ανάρτησης.
Η ανάρτηση θα βρίσκεται σε συνεχή εξέλιξη.
Η ύλη των μαθημάτων έχει ήδη αναρτηθεί και σε συγκεκριμένο σημείο του σχολείου.
Για την Ύλη των Πανελλαδικών πατήστε εδώ !
ΚΑΛΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ (και άρα) ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!
Γ’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΥΛΗ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΜΑΪΟΥ-ΙΟΥΝΙΟΥ 2014
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Από το βιβλίο «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον»
1. Ανάλυση προβλήματος
1.1 Η έννοια πρόβλημα.
1.2 Κατανόηση προβλήματος.
1.3 Δομή προβλήματος.
1.4 Καθορισμός απαιτήσεων.
1.5 Κατηγορίες προβλημάτων.
1.6 Πρόβλημα και υπολογιστής.
2. Βασικές Έννοιες Αλγορίθμων
2.1 Τι είναι αλγόριθμος.
2.3 Περιγραφή και αναπαράσταση αλγορίθμων.
2.4 Βασικές συνιστώσες/ εντολές ενός αλγορίθμου.
2.4.1 Δομή ακολουθίας.
2.4.2 Δομή Επιλογής.
2.4.3 Διαδικασίες πολλαπλών επιλογών (αφαιρείται η τελευταία πρόταση της σελ. 36 "Αν οι
διαφορετικές επιλογές ... στο παράδειγμα που ακολουθεί.", που αναφέρεται στην πολλαπλή
επιλογή, καθώς και το Παράδειγμα 5. Επιλογή ορίων, σελ. 37).
2.4.4 Εμφωλευμένες Διαδικασίες.
2.4.5 Δομή Επανάληψης.
3. Δομές Δεδομένων και Αλγόριθμοι
3.1 Δεδομένα
3.2 Αλγόριθμοι + Δομές Δεδομένων =Προγράμματα
3.3 Πίνακες
3.4 Στοίβα
3.5 Ουρά
3.6 Αναζήτηση
3.7 Ταξινόμηση
6. Εισαγωγή στον προγραμματισμό
6.1 Η έννοια του προγράμματος.
6.2 Ιστορική αναδρομή.
6.2.1 Γλώσσες μηχανής.
6.2.2 Συμβολικές γλώσσες ή γλώσσες χαμηλού επιπέδου.
6.2.3 Γλώσσες υψηλού επιπέδου.
6.2.4 Γλώσσες 4ης γενιάς.
6.3 Φυσικές και τεχνητές γλώσσες.
6.4 Τεχνικές σχεδίασης προγραμμάτων.
6.4.1 Ιεραρχική σχεδίαση προγράμματος.
6.4.2 Τμηματικός προγραμματισμός.
6.4.3 Δομημένος προγραμματισμός.
6.7 Προγραμματιστικά περιβάλλοντα.
7. Βασικά στοιχεία προγραμματισμού.
7.1 Το αλφάβητο της ΓΛΩΣΣΑΣ.
7.2 Τύποι δεδομένων.
7.3 Σταθερές.
7.4 Μεταβλητές.
7.5 Αριθμητικοί τελεστές.
7.6 Συναρτήσεις.
7.7 Αριθμητικές εκφράσεις.
7.8 Εντολή εκχώρησης.
7.9 Εντολές εισόδου-εξόδου.
7.10 Δομή προγράμματος.
8. Επιλογή και επανάληψη
8.1 Εντολές Επιλογής
8.1.1 Εντολή ΑΝ
8.2 Εντολές επανάληψης
8.2.1 Εντολή ΟΣΟ...ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
8.2.2 Εντολή ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ
8.2.3 Εντολή ΓΙΑ...ΑΠΟ...ΜΕΧΡΙ
9. Πίνακες
9.1 Μονοδιάστατοι πίνακες.
9.2 Πότε πρέπει να χρησιμοποιούνται πίνακες.
9.3 Πολυδιάστατοι πίνακες.
9.4 Τυπικές επεξεργασίες πινάκων.
10. Υποπρογράμματα
10.1 Τμηματικός προγραμματισμός.
10.2 Χαρακτηριστικά των υποπρογραμμάτων.
10.3 Πλεονεκτήματα του τμηματικού προγραμματισμού.
10.4 Παράμετροι.
10.5 Διαδικασίες και συναρτήσεις.
10.5.1 Ορισμός και κλήση συναρτήσεων.
10.5.2 Ορισμός και κλήση διαδικασιών.
10.5.3 Πραγματικές και τυπικές παράμετροι.
Οι ενότητες 3.4 και 3.5 εξετάζονται μόνο ως θεωρία.
Σημείωση
Οι μαθητές θα μπορούν να διατυπώνουν τις λύσεις των ασκήσεων των εξετάσεων είτε σε οποιαδήποτε μορφή παράστασης αλγορίθμου είτε σε «ΓΛΩΣΣΑ», όπως αυτή ορίζεται και χρησιμοποιείται στο διδακτικό εγχειρίδιο. Ασκήσεις ή παραδείγματα του βιβλίου μαθητή ή του τετραδίου μαθητή που χρησιμοποιούν την ΕΠΙΛΕΞΕ, η οποία έχει εξαιρεθεί, θα αντιμετωπίζονται με τη χρήση άλλης δομής επιλογής.
Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
ΥΛΗ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΙΟΥΝΙΟΥ 2014
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 – Η κατανόηση των συστημάτων επικοινωνιών
Σελίδες 6 - 21ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 – Οι μεταβολές ως χαρακτηριστικό γνώρισμα της τεχνολογίας επικοινωνιών
Σελίδες 22 - 39
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 – Οι επιπτώσεις της τεχνολογίας επικοινωνιών
Σελίδες 40 – 55
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 16 – Αρχές επικοινωνίες με ήχο και εικόνα
Σελίδες 366 – 377
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 17 – Εξοπλισμός ήχου και εικόνας
Σελίδες 378 – 384 (μέχρι εκεί που ξεκινάει η παράγραφος «ΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ»)
A’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΥΛΗ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ MAIOY-ΙΟΥΝΙΟΥ 2014
Από το βιβλίο «Εφαρμογές Πληροφορικής Υπολογιστών Α΄, Β΄ / Γ΄ Ενιαίου Λυκείου»
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3. ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4. ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 7. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 11. ΠΟΛΥΜΕΣΑ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 12. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ−ΔΙΚΤΥΑ−ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ & ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ
Από το κεφάλαιο 12 αφαιρούνται οι παράγραφοι:
12.1 Η εξέλιξη των μέσων επικοινωνίας
12.3.2 Μοντέλο αναφοράς OSI
12.3.7 Ethernet, IEEE−802.3 και TCP/IP
12.4 Τηλεπικοινωνιακές και δικτυακές εφαρμογές
Σημείωση : Να ληφθούν υπόψη οι διευκρινήσεις που δόθηκαν επί της ύλης την ώρα του μαθήματος.
ΥΛΗ ΑΣΚΗΣΕΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ
1. Εφαρμογή Microsoft Word έκδοση 2007
Απαραίτητες Λειτουργίες Εφαρμογής :
- Πληκτρολόγηση Κειμένου σε σωστή ελληνική γλώσσα με τόνους.
- Βασική Μορφοποίηση Κειμένου (έντονα, πλάγια, υπογραμμισμένα γράμματα)
2. Πρόγραμμα "Γλωσσομάθεια"
Απαραίτητες Λειτουργίες και Εντολές Γλώσσας :
- Βασικός Σκελετός Προγράμματος (Αρχή-Τέλος-Δηλώσεις Μεταβλητών)
- Εντολές "ΓΡΑΨΕ", "ΔΙΑΒΑΣΕ"
- Εντολές "ΓΙΑ ΑΠΟ ΜΕΧΡΙ ΜΕ ΒΗΜΑ",
- Εντολή Καταχώρησης "<==" και οι βασικές πράξεις αριθμητικής + - * /
- Τελεστές Σύγκρισης <> <= >= <> =
- Εντολές Αποφάσεων ΑΝ-ΑΛΛΙΩΣ-ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ
3. Πρόγραμμα Director Έκδοση 8.5
Απαραίτητες Λειτουργίες Εφαρμογής :
- Βασικά Σχήματα "Κείμενο" (στα Ελληνικά), "Κύκλοι", "Κουμπιά" (buttons).
- Δημιουργία ζωγραφιάς χρήστη και ενσωμάτωση της στην ταινία του χρήστη.
- Αλλαγή χρωμάτων και βασικών ιδιοτήτων στα βασικά σχήματα.
- Κίνηση Βασικών Σχημάτων από τη μία άκρη της οθόνης στην άλλη.
- Χρήση Εντολής "Go to" στη διάρκεια της ταινίας και ως συμπεριφοράς ενός κουμπιού.
- Δημιουργία κατάλληλου animation για την επίδειξη ενός γνωσιακού αντικειμένου καθώς και "δωματίων" πολλαπλής επιλογής για την αξιολόγηση των γνώσεων του χειριστή.
Α Λυκείου
Πολιτική Παιδεία
Η εξεταστέα ύλη για την περίοδο Μαΐου-Ιουνίου 2014 είναι όλες οι σελίδες του βιβλίου εκτός της τοπικής αυτοδιοίκησης (σελ. 72-74)
Άγιοι Θεόδωροι 21/5/2014
Ο καθηγητής Ευάγγελος Σπυρόπουλος
Α Λυκείου
Ελληνικός και Ευρωπαϊκός πολιτισμός
Η εξεταστέα ύλη για την περίοδο Μαΐου-Ιουνίου 2014 είναι αυτή που έχει οριστεί από το υπουργείο παιδείας
Άγιοι Θεόδωροι 21/5/2014
Ο καθηγητής Ευάγγελος Σπυρόπουλος
Γ Λυκείου
Κοινωνιολογία
Η εξεταστέα ύλη για τη περίοδο Ιουνίου 2014 για το μάθημα της Κοινωνιολογίας είναι οι εξής σελίδες: 17-20, 25-27, 31-34, 36-43, 109-114, 118-128, 133-146, 194-201, 202-208
Άγιοι Θεόδωροι 15/5/2014
Ο καθηγητής Ευάγγελος Σπυρόπουλος
ΥΛΗ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΜΑΪΟΥ-ΙΟΥΝΙΟΥ 2014
ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ
Α. Από το σχολικό βιβλίο , ¨Ιστορία του Νεότερου και του σύγχρονου κόσμου ¨( από το 1815 έως σήμερα)
l ΚΕΦ. Α΄ : σελ. 13-15, 34-37, 41-43
l ΚΕΦ. Β΄ : σελ. 61-73
l ΚΕΦ. Γ΄: σελ. 75- 93
l ΚΕΦ. Δ΄: σελ. 101- 105
l ΚΕΦ. Ε΄: σελ. 111- 133
l ΚΕΦ. ΣΤ΄: σελ. 139- 141
Β. Σχολιασμός πηγών : σελ. 34, 41-43, 62, 87, 101, 113, 141.
Οι διδάσκουσες
Αγγελική Λάμπρη
Λουϊζα Κουστουμπάρδη
ΥΛΗ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΜΑΪΟΥ -ΙΟΥΝΙΟΥ 2014
ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ Γ΄ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ
Α. τα κείμενα
l Ο Κρητικός του Σολωμού
l Το αμάρτημα της μητρός μου του Γ. Βιζυηνού
l Ο Ελεγκτής του Μίλτου Σαχτούρη
l Τα Αντκλείδια του Γ. Παυλόπουλου
l Μες τους προσφυγικούς συνοικισμούς του Γ. Ιωάννου
l Στου Κεμάλ το σπίτι του Γ. Ιωάννου
l Σημείο Αναγνωρίσεως της Κικής Δημουλά
Η Διδάσκουσα
Λάμπρη Αγγελική
ΥΛΗ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΜΑΪΟΥ-ΙΟΥΝΙΟΥ 2014
ΛΑΤΙΝΙΚΑ Γ΄ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ
Α. Τα κείμενα : 21, 23, 24, 25, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 34, 36, 37, 38, 40, 41.
( Μετάφραση, γραμματικά και συντακτικά φαινόμενα)
Η Διδάσκουσα
Αγγελική Λάμπρη
ΥΛΗ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΜΑΪΟΥ-ΙΟΥΝΙΟΥ 2014
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Γ ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
Α. Από το σχολικό βιβλίο
l το κεφάλαιο 1 “Η Πειθώ” ( σελ. 12- 102) [ πλην των σελ. 62-71]
l το κεφάλαιο 2 “Το Δοκίμιο , Το Άρθρο, Η Επιφυλλίδα” και πιο συγκεκριμένα οι σελίδες : 109- 132, 167-175, 178-207 , 235-242, 250-259.
Η διδάσκουσα
Λάμπρη Αγγελική
ΥΛΗ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΜΑΪΟΥ -ΙΟΥΝΙΟΥ 2014
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΘΟΥΚΥΔΙΔΗ , ΠΕΡΙΚΛΕΟΥΣ ΕΠΙΤΑΦΙΟΣ
Από σχολικό βιβλίο :
Α. Εισαγωγή : οι σελίδες : 8-13, 16-17, 20-23
Β. Θουκυδίδη Περικλέους Επιτάφιος :παράγραφοι : 34-35 ( μεταφρασμένο κείμενο) 36-41 ( πρωτότυπο κείμενο)
Γ. Σχόλια των αντίστοιχων παραγράφων : σελ. 58-67 ( από το σχολικό εγχειρίδιο)
Οι Διδάσκουσες
Λάμπρη Αγγελική
Φάκου Κατερίνα
ΥΛΗ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΜΑΪΟΥ-ΙΟΥΝΙΟΥ 2014
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
1. Ο καιόμενος του Τάκη Σινόπουλου
2. Η Αποκριά του Μίλτου Σαχτούρη
3. Καντάτα του Τάσου Λειβαδίτη
4. Θεσσαλονίκη , Μέρες του 1969 μ.χ. του Μ. Αναγνωστάκη
5. Νέοι της Σιδώνος του Μ. Αναγνωστάκη
6. Ο μοτοσικλετιστής της Μαρίας Κέντρου-Αγαθοπούλου
7. Η Αριάγνη του Στρατή Τσίρκα
8. Το ποτάμι του Αντώνη Σαμαράκη
9. Σοροκάδα του Ν. Κάσδαγλη
10. Το φύλλο του Β. Βασιλικού
11. Το παραμύθι χωρίς όνομα του Ιάκωβου Καμπανέλλη
12. Ο σπιούνος του Μπ. Μπρεχτ
Η διδάσκουσα
Α. Λάμπρη
ΥΛΗ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΜΑΪΟΥ-ΙΟΥΝΙΟΥ 2014
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ Γ΄ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΔΙΔΑΓΜΕΝΟ ΚΕΙΜΕΝΟ
Από το σχολικό βιβλίο : Αρχαία Ελληνικά , Φιλοσοφικός Λόγος:
Α. Εισαγωγή : σελ. 34-39, 40-42, 49-52, 56-57, 92-94 ( έως τη φράση :που αναπτύσσει ο φιλόσοφος), 100-102( Η δικαιοσύνη , οι φαύλες πολιτείες), 151-153, 178-178.
Β. ΚΕΙΜΕΝΑ
1. ΠΛΑΤΩΝ , “ΠΡΩΤΑΓΟΡΑΣ” : ενότητες : 1-7
2. ΠΛΑΤΩΝ, “ΠΟΛΙΤΕΙΑ”: ενότητες : 11-13
3. ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ , “ΗΘΙΚΑ ΝΙΚΟΜΑΧΕΙΑ” : ενότητες 1-10
( Μετάφραση, ερμηνευτική και λεξιλογική προσέγγιση των παραπάνω ενοτήτων)
l ΑΔΙΔΑΚΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ
Από τη σχολική γραμματική της αρχαίας ελληνικής :
l κλίση ουσιαστικών α,β,γ, κλίσης ( σελ. 45-88)
l αντωνυμίες ( σελ. 136-146)
l παραθετικά επιθέτων και επιρρημάτων ( σελ. 119-128)
l κλίση βαρύτονων ρημάτων στις δύο φωνές
l σχηματισμός μετοχών και απαρεμφάτων
l κλίση αορίστου β΄ στις δύο φωνές
l κλίση παθητικού Μέλλοντα και Αορίστου
l κλίση παρακειμένου-Υπερσυντελίκου Μέσης Φωνής αφωνόληκτων και ενρινόληκτων-υγρόληκτων ρημάτων
l αρχικοί χρόνοι βασικών ρημάτων ( απο τη σχολική γραμματική αρχαίας ελληνικής σελ. 293-314)
ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟ
l Συντακτική αναγνώριση όρων ( υποκείμενο, αντικείμενο, κατηγορούμενο, ομοιόπτωτοι προσδιορισμοί, εμπρόθετοι , επιρρηματικοί προσδιορισμοί, απαρέμφατα , μετοχές)
l Δευτερεύουσες προτάσεις ( ονοματικές , επιρρηματικές)
l Ευθύς και πλάγιος λόγος
l Ανάλυση μετοχών σε αντίστοιχες δευτερεύουσες προτάσεις.
Η Διδάσκουσα
Α. Λάμπρη
ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ ΠΡΟΑΓΩΓΙΚΩΝ & ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΜΑΪΟΥ-ΙΟΥΝΙΟΥ 2014
ΣΤΟ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΗΣ Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ
ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ :
1. ΚΑΤΟΨΗ
2. ΤΟΜΗ
3. ΟΨΗ
4. ΕΠΙΠΛΩΣΗ – ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΧΩΡΩΝ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
5. ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΙ ΥΛΙΚΩΝ
6. ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
7. ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ (Δ.2. – Δ.3. – Δ.6. – Δ.7. – Δ.11. )
ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ ΠΡΟΑΓΩΓΙΚΩΝ & ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΜΑΪΟΥ-ΙΟΥΝΙΟΥ 2014
ΣΤΟ ΓΡΑΜΜΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΗΣ Β΄ΛΥΚΕΙΟΥ
ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ :
1. ΟΡΓΑΝΩΣΗ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΙΝΑΚΑ
2. ΓΡΑΜΜΕΣ
3. ΓΡΑΜΜΑΤΑ Κ ΑΡΙΘΜΟΙ
4. ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
5. ΚΛΙΜΑΚΑ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ
6. ΔΙΑΣΤΑΣΙΟΛΟΓΗΣΗ
7. ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Η ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ
ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ ΠΡΟΑΓΩΓΙΚΩΝ-ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΣΤΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΣΧ.ΕΤΟΥΣ:2013-14
Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ: ΔΙΔΑΚΤΙΚΕ Σ ΕΝΟΤΗΤΕΣ: 1,2,3,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,18,19,21,22,23,24,25,26,30,31,32,33,37,38,40,41
Β΄ΛΥΚΕΙΟΥ: ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ:1,2,3,4,7παράγραφος γ, 8,9,10,11,12,14,18 παράγραφοι α και β,21,28,29,30,31,32,34,35.
Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ: ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ:1,3,7,10,12,13,14,15,16,17,21,22
ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ(ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ- Β΄ΛΥΚΕΙΟΥ)
1Ο ΚΕΦΑΛΑΙΟ , ΕΝΟΤΗΤΕΣ:1Η,2Η 3Η 6Ο ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΝΟΤΗΤΕΣ:1Η,2Η,3Ηπαράγραφος 2 8ο ΚΕΦΑΛΑΙΟ,ΕΝΟΤΗΤΕΣ:1Η,2Η,3Η,4Η,5Η 9Ο ΚΕΦΑΛΑΙΟ,ΕΝΟΤΗΤΕΣ:1Η,2Η,3Η Η καθηγήτρια Γεωργούση Μ.
Ιστορία Β΄ Λυκείου
Εξεταστέα Ύλη
Ως εξεταστέα ύλη του μαθήματος ορίζονται τα εξής κεφάλαια από το σχολικό βιβλίο Ιστορία του Μεσαιωνικού και του Νεότερου Κόσμου 565-1815:
Κεφ. 1 (ολόκληρο)
Κεφ. 2.1, 2.3, 2.5, 2.7
Κεφ. 3.1, 3.2, 3.5, 3.7 (οι ενότητες α, δ, ε)
Κεφ. 4.1, 4.2, 4.6, 4.7
Η Διδάσκουσες
Κοκολιού Μαρία
Φάκου Αικατερίνη
Ιστορία Θεωρητικής Κατεύθυνσης Γ΄ Λυκείου
Εξεταστέα Ύλη
Για τους μαθητές που εξετάζονται Πανελλαδικά, εξεταστέα ύλη ορίζεται αυτή που προκαθορίζεται από το Υπουργείο Παιδείας ως ύλη των Πανελλαδικών Εξετάσεων.
Για τους μαθητές που εξετάζονται με ενδοσχολικές εξετάσεις, ως εξεταστέα ύλη ορίζεται η εξής:
α) σελ. 42-47 και 51-54
β) σελ. 70-73 (το σύνταγμα του 1844) και 78-79 (η αρχή της δεδηλωμένης), σελ. 84-88 (Από τη χρεωκοπία στο στρατιωτικό κίνημα στο Γουδί), σελ. 93 (από «ο εθνικός διχασμός)- 98
γ) σελ. 138-140 (Ο Διωγμός του 1914 και άλλα προσφυγικά ρεύματα), σελ. 144-162
δ) σελ. 206-220
ε) σελ. 249-254
Επίσης, να μελετηθούν οι ιστορικές πηγές που αναφέρονται στις παραπάνω ενότητες.
Η Διδάσκουσα
Φάκου Αικατερίνη
Λατινικά Θεωρητικής Κατεύθυνσης Β΄ Λυκείου
Εξεταστέα Ύλη
Για το μάθημα των Λατινικών της Θεωρητικής Κατεύθυνσης της Β΄ Τάξης ως εξεταστέα ύλη ορίζεται η εξής:
1. Εισαγωγή
α) Λατινική Γλώσσα και Λογοτεχνία: Η λατινική γλώσσα, Η γένεση της ρωμαϊκής λογοτεχνίας, Εποχές της ρωμαϊκής λογοτεχνίας, Γενικά χαρακτηριστικά της ρωμαϊκής λογοτεχνίας (σελ. 9-12).
β) Η εξέλιξη της ρωμαϊκής λογοτεχνίας: Κλασική εποχή: α. Οι χρόνοι του Κικέρωνα, β. Αυγούστειοι χρόνοι (σ. 14-21).
2. Κείμενα
3-12
3. Τα γραμματικά και συντακτικά φαινόμενα που περιέχονται και στις 20 Ενότητες του σχολικού εγχειριδίου, όπως επίσης και τα αντίστοιχα κεφάλαια της Γραμματικής.
Η Διδάσκουσα
Φάκου Αικατερίνη
Νεοελληνική Γλώσσα Β΄ Λυκείου
Εξεταστέα Ύλη
Η ΕΙΔΗΣΗ
Ενότητα Ι. Η Είδηση και το σχόλιο
σελ. 14-26
Ενότητα ΙΙ. Η Οργάνωση και η παρουσίαση της είδησης
σελ. 32-65
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΕΙΔΗ
σελ. 82-83, 95-103, 119-135
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΡΙΤΙΚΗ
Ενότητα Ι. Παρουσίαση και κριτική ενός βιβλίου,
σελ. 175-177,
Ενότητα ΙV. Οργάνωση του λόγου. Ορισμός και διαίρεση μιας έννοιας,
σελ. 226-236
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ – ΠΕΡΙΛΗΨΗ
σελ.240-257, 262-267,
Η Διδάσκουσα
Φάκου Αικατερίνη
ΤΑΞΗ: Β ΛΥΚΕΙΟΥ
ΜΑΘΗΜΑ: ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ
ΔΙΔΑΓΜΕΝΟ ΚΕΙΜΕΝΟ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ: σελ. 9-20, 79, 123-125
ΚΕΙΜΕΝΑ
ΛΥΣΙΑΣ, Υπερ Μαντιθέου: παράγραφοι 1-2, 4-8, 9-13, 18-19, 20-21
ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ, Υπερ Ροδίων Ελευθερίας: παράγραφοι 1-2, 3-4, 5-16, 17-20
ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ, Περί Ειρήνης: παράγραφοι 1-2, 14-15
ΑΔΙΔΑΚΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ
ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ
v Κλίση ουσιαστικών α, β, γ κλίσης
v Κλίση βαρύτονων ρημάτων σε όλους στους χρόνους στις δυο φωνές
v Συνηρημένα ρήματα α και β τάξης στις δυο φωνές
v Κλίση Αορίστου β στις δυο φωνές
v Κλίση Παθητικού Μέλλοντα και Αορίστου (Α και Β)
v εἶμι, φημί, κεῖμαι, οἶδα
ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟ
v Συντακτική αναγνώριση όρων (υποκείμενο, αντικείμενο, κατηγορούμενο)
v Ομοιόπτωτοι ονοματικοί προσδιορισμοί
v Ετερόπτωτοι ονοματικοί προσδιορισμοί
v Επιρρηματικοί προσδιορισμοί
v Απρόσωπη σύνταξη
v Κατηγορηματική μετοχή
v Αναγνώριση μετοχών
v Δευτερεύουσες ονοματικές και επιρρηματικές προτάσεις.
Σημείωση: Από τις επιρρηματικές προτάσεις εντός ύλης είναι μόνο οι αιτιολογικές, τελικές, συμπερασματικές και υποθετικές
ΔΕΛΗΣΤΑΘΗ ΜΑΡΙΑ
ΥΛΗ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΜΑΙΟΥ –ΙΟΥΝΙΟΥ 2014
ΜΑΘΗΜΑ:ΚΕΙΜΕΝΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ
ΤΑΞΗ: Β ΛΥΚΕΙΟΥ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ: σελ: 7-16, σελ. 171, σελ. 194-200
ΚΕΙΜΕΝΑ/ ΠΟΙΗΜΑΤΑ
1) Γ. Ρίτσος , Η Ρωμιοσύνη
2) Οδ. Ελύτης, Άξιον εστι
3) Γ. Σεφέρης, Ελένη
4) Γ. Σεφέρης, επί Ασπαλαθων
5) Κ. Καρυωτάκης, Κάθαρσις
6) Αλ. Παπαδιαμάντης, Το μοιρολόγι της φώκιας
7) Αλ. Παπαδιαμάντης, Η φόνισσα
8) Γ. Βιζυηνός, Ποίος ήτον ο φονεύς του αδερφού μου
9) Ν. Καζαντζάκης, Αλέξης Ζορμπάς
10) Ηλ. Βενέζης, Το νούμερο 31328
11) Στρ. Μυριβήλης, Η ζωή εν τάφω- η μυστική παπαρούνα
12) Γκαίτε , Φάουστ
13) Οδ. Ελύτης, Η Μαρίνα των βράχων
14) Κ. Καρυωτακής, Είμαστε κάτι
15) Κ. Θεοτόκης, Η τιμή και το χρήμα
Η ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ
ΔΕΛΗΣΤΑΘΗ Γ. ΜΑΡΙΑ
ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΩΝ ΕΞΕΤΕΣΕΩΝ Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1Ο: Παράγραφοι 1.3 , 1.4 χωρίς το κριτήριο 2ης παραγώγου.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2Ο: Παράγραφοι 2.2
2.3 α) Μέση τιμή , β) Σταθμικός μέσος , γ) Διάμεσος.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3Ο: Παράγραφοι 3.1 , 3.2
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΘΕΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ
ΜΕΡΟΣ Α΄
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2Ο: Παράγραφοι 2.2 , 2.3
ΜΕΡΟΣ Β΄
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1Ο: Παράγραφοι 1.4 , 1.5 , 1.6 , 1.7 , 1.8
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2Ο: Παράγραφοι 2.1 χωρίς κατακόρυφη εφαπτομένη.
Παράγραφοι 2.2 , 2.3 χωρίς αποδείξεις
Παράγραφοι 2.5 , 2.6 , 2.7 (χωρίς το θεώρημα σελ.264) , 2.8 , 2.9
Ο καθηγητής
Μποτσίνης Αθαν.
ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΘΕΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ Β΄ΛΥΚΕΙΟΥ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1Ο: Παράγραφοι: 1.3 , 1.4 ,1.5
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2Ο: Παράγραφοι: 2.1 , 2.2 , 2.3
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3Ο: Παράγραφοι: 3.1 και
3.2 , 3.3 , 3.4 Μόνο τύποι.
Μποτσίνης Αθανάσιος
ΥΛΗ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ Α ΛΥΚΕΙΟΥ
1Ο ΚΕΦ. : Σελίδες 9 έως 15
8Ο ΚΕΦ. : Σελίδες 125 έως 126
ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ ΓΑΛΛΙΚΑ Α ΛΥΚΕΙΟΥ
Από το βιβλίo LE NOUVEAU TAXI 1
Lecons 1,2,3,4,5,6,7,9,
Με την αντίστοιχη γραμματική και τις ασκήσεις
Γαλλικά επιλογής Β’ Γ Λυκείου
Από το βιβλίo LE NOUVEAU TAXI 1
Lecons 1,2,3,4,5,6,
Με την αντίστοιχη γραμματική και τις ασκήσεις
Αγιοι Θεόδωροι 15-05-2014
Η καθηγήτρια
Μπογιατζιάν Δώρα
ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ
Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ
UNITS 1-2
Student’s book pages: 6-19, 24-31
Workbook pages: 24-31
B’ ΛΥΚΕΙΟΥ
UNITS 4-5
Student’s book pages: 60-73, 78-89
Workbook pages: 38-45, 50-55, 57,58
Γ’ ΛΥΚΕΙΟΥ
Units 5-6
Student’s book pages: 78-104, 107
Workbook pages: 50-69
Η καθηγήτρια
Μαρία Κοκολιού
ΑΡΧΑΙΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
Σελίδες 9-23, 26-29
Από το πρωτότυπο: στίχοι 1-99, 280-331, 441-473, 497-523
Από μετάφραση: στίχοι 162-223, 223-279, 332-440, 473- 496
Η διδάσκουσα
Κουστουμπάρδη Λουίζα
ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
Οι ενότητες: τα φύλα στη λογοτεχνία, παραδοσιακή και μοντέρνα ποίηση
Η διδάσκουσα
Κουστουμπάρδη Λουίζα
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
Σελίδες 6-295
Οι διδάσκουσες
Κουστουμπάρδη Λουίζα
Δεληστάθη Μαρία
ΜΑΘΗΜΑ: ΧΗΜΕΙΑ
ΤΑΞΗ: Α (η εξεταστέα ύλη έχει καθοριστεί από το υπουργείο)
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ: Γ. Λαζαρίδης
ΤΑΞΗ: Α (η εξεταστέα ύλη έχει καθοριστεί από το υπουργείο)
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ: Γ. Λαζαρίδης
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1: ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ 1.3. «Δομικά σωματίδια της ύλης – Δομή του ατόμου – Ατομικός αριθμός – Μαζικός αριθμός – Ισότοπα»
1.5. «Ταξινόμηση της ύλης – Διαλύματα – Περιεκτικότητες διαλυμάτων – Διαλυτότητα» Εργαστηριακή άσκηση:
«Παράγοντες που επηρεάζουν την ταχύτητα διάλυσης».
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2: ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ – ΔΕΣΜΟΙ
2.1 «Ηλεκτρονική δομή των ατόμων»
2.2 «Κατάταξη των στοιχείων (Περιοδικός Πίνακας). Χρησιμότητα του Περιοδικού Πίνακα»
2.3 «Γενικά για το χημικό δεσμό. – Παράγοντες που καθορίζουν τη χημική συμπεριφορά του ατόμου. Είδη χημικών δεσμών»
2.4 «Η γλώσσα της Χημείας-Αριθμός οξείδωσης-Γραφή τύπων και εισαγωγή στην ονοματολογία των ενώσεων»
Εργαστηριακή άσκηση:
«Πυροχημική ανίχνευση μετάλλων»
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3: ΧΗΜΙΚΕΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ
3.1 «Χημικές αντιδράσεις»
Εργαστηριακή άσκηση:
«Χημικές αντιδράσεις και ποιοτική ανάλυση ιόντων».
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4: ΣΤΟΙΧΕΙΟΜΕΤΡΙΑ
4.1 «Βασικές έννοιες για τους χημικούς υπολογισμούς: σχετική ατομική μάζα, σχετική μοριακή μάζα, mol, αριθμός Avogadro, γραμμομοριακός όγκος»
4.2 «Καταστατική εξίσωση των αερίων»
4.3 «Συγκέντρωση διαλύματος – αραίωση, ανάμειξη διαλυμάτων»
4.4 «Στοιχειομετρικοί υπολογισμοί»
Εκτός από τις υποενότητες:
• « 1.Ασκήσεις στις οποίες η ουσία που δίνεται ή ζητείται δεν είναι καθαρή» (σελ. 125-126) ΟΧΙ
• « 2.Ασκήσεις στις οποίες δίνονται οι ποσότητες δύο αντιδρώντων ουσιών» (σελ. 126-127) ΟΧΙ
• « 3.Ασκήσεις με διαδοχικές αντιδράσεις» (σελ. 127-129) ΟΧΙ
Εργαστηριακή άσκηση:
«Παρασκευή διαλύματος ορισμένης συγκέντρωσης – αραίωση διαλυμάτων».
ΜΑΘΗΜΑ: ΧΗΜΕΙΑ γενικής παιδείας
ΤΑΞΗ: Β
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ: Γ. Λαζαρίδης
ΤΑΞΗ: Β
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ: Γ. Λαζαρίδης
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1
Παράγραφοι:
1.1 (σελίδες 9-13)
1.2 (σελίδα 14)
1.3 (σελίδες 15-16, 18-20)
1.4 (σελίδες 21-22)
1.5 (σελίδες 24-27) (εκτός από «Προέλευση-Παρασκευές» σελ. 23-24)
1.6 (σελίδες 30-32) (εκτός από «Παρασκευές ακετυλενίου» σελ. 30-31)
1.8 (σελίδες 37-41)
Παράγραφοι:
1.1 (σελίδες 9-13)
1.2 (σελίδα 14)
1.3 (σελίδες 15-16, 18-20)
1.4 (σελίδες 21-22)
1.5 (σελίδες 24-27) (εκτός από «Προέλευση-Παρασκευές» σελ. 23-24)
1.6 (σελίδες 30-32) (εκτός από «Παρασκευές ακετυλενίου» σελ. 30-31)
1.8 (σελίδες 37-41)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2
Παράγραφοι:
2.1 (σελίδες 58-59)
2.2 (σελίδες 60-64) (εκτός από «Ειδικές μέθοδοι παρασκευής μεθανόλης» σελ. 57)
Παράγραφοι:
2.1 (σελίδες 58-59)
2.2 (σελίδες 60-64) (εκτός από «Ειδικές μέθοδοι παρασκευής μεθανόλης» σελ. 57)
ΜΑΘΗΜΑ: ΧΗΜΕΙΑ θετικής κατεύθυνσης
ΤΑΞΗ: Β
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ: Γ. Λαζαρίδης
ΤΑΞΗ: Β
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ: Γ. Λαζαρίδης
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2
Παράγραφοι:
2.1 (σελίδες 54-56)
2.2 (σελίδες 60-63) (στη σελίδα 60 από «Νόμοι Θερμοχημείας» και κάτω)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3
Παράγραφοι:
3.1 (σελίδες 77-82)
3.2 (σελίδες 83-88)
3.3 (σελίδες 89-90)
Παράγραφοι:
2.1 (σελίδες 54-56)
2.2 (σελίδες 60-63) (στη σελίδα 60 από «Νόμοι Θερμοχημείας» και κάτω)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3
Παράγραφοι:
3.1 (σελίδες 77-82)
3.2 (σελίδες 83-88)
3.3 (σελίδες 89-90)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4
Παράγραφοι:
4.1 (σελίδες 110-115)
4.2 (σελίδες 115-119)
4.3 (σελίδες 119-129 εκτός του «Κινητική απόδειξη του νόμου χημικής ισορροπίας» σελ.120)
4.2 (σελίδες 115-119)
4.3 (σελίδες 119-129 εκτός του «Κινητική απόδειξη του νόμου χημικής ισορροπίας» σελ.120)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5
Παράγραφοι
5.2 (σελίδες 150 -155)
ΜΑΘΗΜΑ: ΒΙΟΛΟΓΙΑ γενικής παιδείας
ΤΑΞΗ: Β
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ: Γ. Λαζαρίδης
ΤΑΞΗ: Β
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ: Γ. Λαζαρίδης
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1Παράγραφοι:
1.2 (σελίδες 22-33)
1.2 (σελίδες 22-33)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2Παράγραφοι:
2.3 (σελίδες 58-65)
2.3 (σελίδες 58-65)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3Παράγραφοι:
3.2 (σελίδα 84)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4
Παράγραφοι:
4.2 (σελίδες 123-129) (στη σελίδα 123 από το «Αντιγραφή του DNA» και κάτω)
3.2 (σελίδα 84)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4
Παράγραφοι:
4.2 (σελίδες 123-129) (στη σελίδα 123 από το «Αντιγραφή του DNA» και κάτω)
ΜΑΘΗΜΑ: ΒΙΟΛΟΓΙΑ γενικής παιδείας
ΤΑΞΗ: Γ (ενδοσχολικά εξεταζόμενοι)
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ: Γ. Λαζαρίδης
ΤΑΞΗ: Γ (ενδοσχολικά εξεταζόμενοι)
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ: Γ. Λαζαρίδης
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1
Παράγραφοι:
1.2 (σελίδες 11-14, 18, 23-26)
1.3 (σελίδες 31-40, 47-49 εκτός της παραγράφου 1.3.3 της σελίδας 40)
Παράγραφοι:
1.2 (σελίδες 11-14, 18, 23-26)
1.3 (σελίδες 31-40, 47-49 εκτός της παραγράφου 1.3.3 της σελίδας 40)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2
Παράγραφοι:
2.1 (σελίδες 69-74)
2.2 (σελίδες 75-77)
2.4 (σελίδες 103 -107)
Παράγραφοι:
2.1 (σελίδες 69-74)
2.2 (σελίδες 75-77)
2.4 (σελίδες 103 -107)
ΦΥΣΙΚΗ Α΄ ΤΑΞΗ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΓΕΛ
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ (σελ. 14 – 32)Εργαστηριακή άσκηση : Μέτρηση μήκους, χρόνου, μάζας
1.1 ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΗ ΚΙΝΗΣΗ (σελ. 33 – 71)
1.1.1 έως 1.1.9
Εργαστηριακή άσκηση: Μελέτη ευθύγραμμης ομαλά επιταχυνόμενης κίνησης
Ερωτήσεις, Ασκήσεις - Προβλήματα
1.2 ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΣΕ ΜΙΑ ΔΙΑΣΤΑΣΗ (σελ. 72 – 108)
1.2.1 έως 1.2.8
Ερωτήσεις, Ασκήσεις - Προβλήματα
1.3 ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ (σελ. 109 – 116 και 120 - 123)
1.3.1 έως 1.3.4,
1.3.7
Ερωτήσεις, Ασκήσεις - Προβλήματα
2.1 ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ (σελ. 161 –170 και 172 - 174 και 178 - 179)
2.1.1 έως 2.1.3 εκτός από τη σελίδα 170 «Η δυναμική ενέργεια U …» έως τη σελίδα 172 «…διαφορές των δυναμικών ενεργειών»,
2.1.4 εκτός από τη σελίδα 174 «Ποσοτικά η διατήρηση …» έως τη σχέση (3),
2.1.6
Εργαστηριακή άσκηση: Μελέτη και έλεγχος της διατήρησης της μηχανικής ενέργειας στην ελεύθερη πτώση
Ερωτήσεις, Ασκήσεις - Προβλήματα
ΦΥΣΙΚΗ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Β΄ ΤΑΞΗ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΓΕΛ
Κεφάλαιο 1: 1.1, 1.2 και 1.3Κεφάλαιο 2: 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5, 2.6 και 2.7
Κεφάλαιο 3: 3.1, 3.2, 3.4 και 3.5
Κεφάλαιο 4: 4.1, 4.2 και 4.3
ΦΥΣΙΚΗ ΘΕΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ Β΄ ΤΑΞΗ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΓΕΛ
Κεφάλαιο 1: 1.1, 1.2, 1.3, 1.4 και 1.5Κεφάλαιο 2: 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5, 2.6, 2.7, 2.8, 2.9, 2.10, 2.11, 2.12 και 2.13
Κεφάλαιο 3: 3.8
Κεφάλαιο 4: 4.7 και 4.8
Κεφάλαιο 5: 5.1 και 5.2
ΦΥΣΙΚΗ ΘΕΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ Γ΄ ΤΑΞΗ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΓΕΛ (ενδοσχολικά εξεταζόμενοι)
1. ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ – ΜΗΧΑΝΙΚΕΣ ΤΑΛΑΝΤΩΣΕΙΣ
1-1 Εισαγωγή.
1-2 Περιοδικά φαινόμενα.
1-3 Απλή αρμονική ταλάντωση.
1-4 Ηλεκτρικές ταλαντώσεις.
1-5 Φθίνουσες ταλαντώσεις.
1-6 Εξαναγκασμένες ταλαντώσεις.
1-7 Σύνθεση ταλαντώσεων.
1-2 Περιοδικά φαινόμενα.
1-3 Απλή αρμονική ταλάντωση.
1-4 Ηλεκτρικές ταλαντώσεις.
1-5 Φθίνουσες ταλαντώσεις.
1-6 Εξαναγκασμένες ταλαντώσεις.
1-7 Σύνθεση ταλαντώσεων.
2. ΚΥΜΑΤΑ
2-1 Εισαγωγή.
2-2 Μηχανικά κύματα.
2-3 Επαλληλία ή υπέρθεση κυμάτων.
2-4 Συμβολή δύο κυμάτων στην επιφάνεια υγρού.
2-5 Στάσιμα κύματα.
2-6 Παραγωγή ηλεκτρομαγνητικών κυμάτων.
2-8 Το φάσμα της ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας.
2-9 Ανάκλαση και διάθλαση.
2-10 Ολική ανάκλαση.
2-2 Μηχανικά κύματα.
2-3 Επαλληλία ή υπέρθεση κυμάτων.
2-4 Συμβολή δύο κυμάτων στην επιφάνεια υγρού.
2-5 Στάσιμα κύματα.
2-6 Παραγωγή ηλεκτρομαγνητικών κυμάτων.
2-8 Το φάσμα της ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας.
2-9 Ανάκλαση και διάθλαση.
2-10 Ολική ανάκλαση.
5. ΚΡΟΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ
5-1 Εισαγωγή.
5-2 Κρούσεις.
5-3 Κεντρική ελαστική κρούση δύο σφαιρών.
5-4 Ελαστική κρούση σώματος με άλλο ακίνητο πολύ μεγάλης μάζας.
5-9 Φαινόμενο Doppler.
5-2 Κρούσεις.
5-3 Κεντρική ελαστική κρούση δύο σφαιρών.
5-4 Ελαστική κρούση σώματος με άλλο ακίνητο πολύ μεγάλης μάζας.
5-9 Φαινόμενο Doppler.
ΦΥΣΙΚΗ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Γ΄ ΤΑΞΗ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΓΕΛ (ενδοσχολικά εξεταζόμενοι)
1.1 Η φύση του φωτός.
1.3 Μήκος κύματος και συχνότητα του φωτός κατά τη διάδοσή του.
2. ΑΤΟΜΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ
2.1 Ενέργεια του ηλεκτρονίου στο άτομο του υδρογόνου.
2.2 Διακριτές ενεργειακές στάθμες.
2.3 Μηχανισμός παραγωγής και απορρόφησης φωτονίων.
2.4 Ακτίνες Χ.
3. ΠΥΡΗΝΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ
3.3 Η ραδιενέργεια. (Εκτός της υποπαραγράφου: Ρυθμοί διάσπασης - Χρόνος υποδιπλασιασμού. Σελ.87-88)
Σημείωση
Τα θέματα που αναφέρονται στο βιβλίο με έγχρωμο φόντο (πράσινο) δεν αποτελούν εξεταστέα - διδακτέα ύλη.